Geen objecten gevonden

Defect in of aan je woning? Reparatie melden bij OFW

Langere wachttijd

Beste huurder,

Helaas zien wij dat de wachttijden voor het plannen van een reparatiemelding oplopen. Dit komt doordat er op dit moment veel reparatiemeldingen zijn, maar ook doordat er tijdens de Coronasluiting veel werkzaamheden zijn uitgesteld. Zo ook het moderniseren van badkamers en keukens. Daarbij komt nog de “gewone” griep die nu heerst.

We begrijpen dat jij als huurder zo snel mogelijk geholpen wilt worden, daarvoor doen wij natuurlijk onze uiterste best. Helaas moeten wij op dit moment keuzes maken wat we als eerst oppakken. Aan jou vragen we een beetje geduld en begrip, zodat wij ons werk voor iedereen zo goed mogelijk kunnen blijven verrichten.

Heb je een spoedreparatie? Neem dan telefonisch contact met ons op. Spoed = een gaslek, een storing aan de elektrische installatie, als dit brandgevaarlijk is of als het (gevolg)schade oplevert, zoals een ernstige waterlekkage.

We hopen deze achterstand zo snel mogelijk in te halen, zodat we jou weer kunnen helpen zoals je van ons gewend bent!

Reparaties melden

Je kunt een reparatieverzoek doorgeven via MijnOFW. Wil je buiten kantooruren een spoedreparatie melden, bel dan het noodnummer: (0320) 257 157. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar.

Schakel niet zelf een bedrijf in!

Als je een reparatieverzoek hebt, geef deze dan altijd aan ons door. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder onze toestemming. Doe je dat wel, dan zijn de kosten voor jezelf.

Uitzondering: storing cv-installaties/ verstopping of ruitbreuk 

Is je cv-installatie kapot of in storing? Is de riolering verstopt? Of is je ruit gebroken en ben je lid van het glasfonds? Dan kun je wel zelf contact opnemen met de bedrijven die deze klussen voor ons doen. 

Veelgestelde vragen

Reparaties bij jouw thuis

Reparatieoverzicht

Wat doet jij / Wat doet OFW?

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden